پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227217
با برجام نه چرخ هسته اي چرخيد و نه چرخ زندگي
تاریخ انتشار : 1395/09/16 18:14:04
نمایش : 1130
شهردار تهران در رابطه با برجام بيان داشت: اگر در حال حاضر انتقادي به برجام وارد است، به اين دليل است که ميز مذاکره از جانب مذاکره کنندگان ما، ميز مبارزه فرض نشده و اعضاي مذاکره کننده به آن‌ها اعتماد کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد باقر قاليباف شهردار تهران در مراسم گراميداشت روز دانشجو که امروز (سه شنبه) در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد، اظهار داشت : مشکلات و معضلات کشور با سخنراني  شعار و لحني عليه اين و آن حل و فصل نمي شود.
 
*با برجام نه چرخ هسته اي چرخيد و نه چرخ زندگي
شهردار تهران در رابطه با برجام بيان داشت: اگر در حال حاضر انتقادي به برجام وارد است، به اين دليل است که  ميز مذاکره از جانب مذاکره کنندگان ما، ميز مبارزه فرض نشده و اعضاي مذاکره کننده به آن‌ها اعتماد کرده اند. 
 
قاليباف خاطر نشان کرد: چندين سال قبل مقام معظم رهبري در مشهد فرمودند که حتي اگر آمريکا با دستکش مخملي سراغ شما بيايد، باور نکنيد، دست آن‌ها چدني است، آمريکا در طول تاريخ اثبات کرده که صداقت ندارد، دنبال کمک کردن به کسي نيست و تنها دنبال منافع خود است. 
 
وي تأکيد کرد: با برجام، نه چرخ هسته اي چرخيد و نه چرخ زندگي و دليل آن خوش بيني به آمريکا است.


منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html